diumenge, 12 de gener del 2014

Hola a tothom!
La meva intenció és escriure en aquest blog, de coses molt variades. Parlaré d'algunes coses sobre mi, recomanaré llibres i pel·lícules... Bé, ja ho anirem veient. Primerament, començaré per parlar una mica sobre mi, i si hi ha una cosa que m'agrada, és fer llistes, així que, faré una llista!
1-M'encanta llegir (tot tipus de llibres, però potser una mica més els realistes).
2-Vaig nèixer a Catalunya, més exactament, a Granollers.
3-Faig teatre, cosa que igual que llegir, m'encanta!
4-M'agrada seguir blogs d'altra gent.
5-Toco l'oboè.
6-Sóc una Quellegista (un dia ja us en parlaré, no ho dubteu!).
7-M'agrada més agafar llibres de la biblioteca que comprar-me'ls.
8-No se parlar gaires idiomes, cosa que considero molt trist.
9-M'agrada escriure les coses que penso (però no sempre ho puc fer!).
10-M'encanten els jocs de cartes.
11-Si hi ha una cosa que odio el món són les mentides i la gent que les diu.
12-No m'agrada escoltar música comercial (no escolto One direction, perquè us feu una idea).
13-Em dic Joana, cosa que m'agrada molt!
14-Ara mateix tinc 12 anys.

I aquí dono per acabada la meva llista, segur que hi falten mil coses, però crec que amb aquestes ja us heu pogut fer una idea de com sóc. 
Fins d'aquí poc,
Joana.

1 comentari: